Emma KZaman: Solehah Inspire

Pages

Assalamualaikum

28 Dec 2015

Solehah Inspire



Assalamualaikum...


Solehah Inspire adalah sebuah butik baru yang mencipta nama sekarang ni.... Emma selalu dok usha instagram solehah inspire ni sebabnye suka sangat tengok koleksi Jubah, Palazo, Shawl dan blouse keluaran solehah inspired.. semua cantik-cantik tau.. Ownernye pun cantik orangnye dan sangat baik.. Setiap kali whatsapp pasti akan ada respond walaupun takder hal yang penting...

Ini lah butik Solehah Inspire tu.. Butik ni berada di Kuala Rompin, Pahang..


Antara koleksi keluaran Solehah Inspire
 Jubah

 Cardigan
 Palazo
Cantik-cantikkan koleksi keluaran solehah inspire ni.. Untuk orang rompin anda sangat bertuah kerana anda terus boleh serbu butik solehah inspire.. Bagi emma yang duduk jauh ni terpaksa lah online jer...
 uhuukkkkk..(Sedey)

Inilah owner solehah inpire..cantikkan?? Emma suka sangat bila dia senyum.. terserlah lesung pipit dia... Macam preity zinta u...hehe...
Jadi Jika anda tak berkesempatan nak serbu boleh beli or usha-usha instgram solehah inspire ni @solehah_inspire..


Ok, bye...

3 comments:

Emma KZaman Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign